2018-02-07 sankami po górkach – ciągnij dziadek trochę szybciej


2018-02-07  sankami po górkach – ciągnij dziadek trochę szybciej

Olaf skaleczył sobie łapkę na lodzie i musi zostać w domu

jak tata był mały to tu na górce było dużo dzieci a teraz nie ma nikogo

poszłam na dużą górkę ale tu też nikogo nie było

mróz, słoneczko i zarumieniona moja buzia

na placu zabaw też sama się bawiłam

tylko moje są tu ślady

drabinki oblodzone więc na nie nie wchodziłam

ciągnij dziadek te sanki trochę szybciej

film

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marcelina-2018, Marcelina-luty2018 i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „2018-02-07 sankami po górkach – ciągnij dziadek trochę szybciej

  1. Ciocia Gosia pisze:

    Hahaha a kazdy zjazd kończyła z buzia w śniegoblocie 😂

    Polubienie

Dodaj komentarz