2017-06-18 skończyłam 5 lat – jak Wam przybywa lat też macie taką minę !


2017-06-18 skończyłam 5 lat – jak Wam przybywa lat też macie taką minę !

2017-06-18 skończyłam 5 lat – jak Wam przybywa lat też macie taką minę !

na swoje 5 urodziny od babci i dziadka dostałam wrotki/rolki i łyżwy (3 w jednym)

jazda na wrotkach wydawała mi się łatwiejsza

a z okazji moich 5-tych urodzin pojechaliśmy do Rodzinnego Parku Rozrywki Nowa Holandia

moje 5 urodziny spędziłam w Nowej Holandii

było też małe ZOO

szkoda, że nie mam takiej koparki w swojej piaskownicy

ciężko z Hanią pracowałyśmy ale złota nie znaleźliśmy !

po praktykach w naszym parku linowym takie przeszkody to bułka z masłem

udawałam kontuzje nogi i Klaudia mnie poniosła

film

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marcelina-2017, Marcelina-czerwiec2017 i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

