2017-05-18 obiecałam mamie, że dziś w przedszkolu nie zrobię dziury


2017-05-18  obiecałam mamie, że dziś w przedszkolu nie zrobię dziury

obiecałam mamie, że dziś w przedszkolu nie zrobię dziury

to są nasze przedszkolne prace – a ten domek to ja wykleiłam

jak dziadek mnie zabiera z przedszkola to jedziemy na plac zabaw

na placu jest dużo nowych przyrządów

ćwiczyłam ma każdym przyrządzie

taki zjazd wymaga dużo odwagi

nie udało mi się wyprostować drzewa

dziewczynka miała na imię Lena i chętnie ze mną się bawiła

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marcelina-2017, Marcelina-maj2017 i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

